luni, 3 mai 2010

Sinonimul unei minuni.



Muzica.Doar cand pronunti cuvantul si dai de "z"-ul din interior parca ti se face pielea de gaina.Oara ce ne-am fi facut fara muzica, cum am fi putut sa traim?Eu una cel putin ce as fi facut fara liniile care ma cutremura ca pe un fir de iarba in vant?As putea sta singura, intr-o camera,doar eu si muzica,doar eu si gandurile mele,doar eu si atat,fara alte griji,fara alte idei.Muzica te face sa-ti asterni frumusel pe o tava,care deja incepe sa se ingreuneze, sentimentele.
Si cand ma gandesc ca defapt prima muzica a fost reprezentata de niste lovituri cu lemnele in copaci si batutul cu palmele in peretii prafuiti si daramati ai unor pesteri necunoscute.Oare merita muzica o astfel de istorie?Ea care este atat de firava si totusi atat de cutremuratoare,ea care iti incolteste cateodata cate un fir de lacrima stingher in coltul ochiului,ea care te inalta in cele mai pure ganduri,ea care pur si simplu iti deschide sufletul,facandu-te sa ajungi de la o persoana aflata intr-o stare deplorabila,la una ce se simte ca in al noulea cer,ea care se afla pretutindeni si mereu;este in inima,este in lucrurile pe care le atingem,este in natura,este aici,este acolo. Nu stiu de ce scriu toate astea,chiar nu stiu;doar ca am ascultat niste melodii absolut superbe! Genial,genial,genial.Incercati 10 minute sa ascultati ceva ce nu va face sa va pierdeti timpul. Va promit.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu